Zapomněli jste heslo? Klikněte sem
Mám u vás více voucheru/karet, co s nimi mohu dělat?
Všechny své karty můžete spravovat jednoduše pod jedním účtem. Pro aktivaci další nové karty se nezapomeňte přihlásit do svého účtu.
Kdo aktivuje vouchery/karty, já nebo darující?
Aktivovat vouchery/karty může kdokoli. Pozor: údaje, které budou zadány při aktivaci, musí být údaje o obdarovaném. Na email, který je uveden při registraci, odesíláme finální voucher s informacemi pro rezervaci.
Mám problém s aktivací voucheru/karet, co s tím?
Důvody mohou být následující:
1. Zkontrolujte si správnost napsaných údajů
2. Platba za dárek ještě nebyla připsána na náš účet, voucher/karta tedy ještě není platná.
3. Možná se stala chybka někde jinde, pro více informací nás kontaktujte v online podpoře či na info@stips.cz.
Je platnost voucheru/karet stejná jako platnost zážitků?
Platnost karty (a využití na ní nahraných zážitků) je vždy 1 rok od data zakoupení. Datum expirace jednotlivých karet/voucherů zjistíte vždy po přihlášení do svého účtu.
Nenašel jsem odpověď na svůj dotaz, kam se mohu obrátit?
Kontaktujte našeho konzultanta. Kontakty naleznete na naší stránce v sekci KONTAKT.