Skip to Content

Filtr zážitků

V jaké cenové relaci?

K jaké příležitosti?

Pro koho?

Jak byste popsali obdarovaného?

Reklamace a vrácení zboží

Kupující má dle zákona nárok na odstoupení od smlouvy bez nutnosti uvedení důvodu do 14 kalendářních dní od data zakoupení, pokud již nenastalo plnění smluvního vztahu. Po uplynutí lhůty 14 kalendářních dnů dárek nelze vrátit ani za něj požadovat finanční kompenzaci. Lze jej pouze vyměnit za jiný zážitek ve stejné či nižší hodnotě původního zážitku. Pokud bude požadována výměna za zážitek dražší, je nutno doplatit rozdíl mezi zážitky.

Nesplní-li poskytovatel služeb své povinnosti vyplývající ze smlouvy, je klient povinen vady poskytnuté služby reklamovat u Stips.cz bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od skončení poskytování služby. Více informací o reklamacích naleznete v našich obchodních podmínkách.

Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?
Na email reklamace@stips.cz nám zašlete krátkou zprávu spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Při standardním postupu reklamace kompenzujeme formou vrácení kreditu. Pokud jste kupující, můžete požadovat také vrácení peněz na účet. Postupujte dle níže uvedených pokynů:

Vrácení peněz
Vrácení peněz na účet může požadovat pouze kupující. Pro řádnou reklamaci odešlete e-mail na reklamace@stips.cz z adresy, kterou jste použili pro provedení objednávky. Ke zprávě připojte vyplněný reklamační formulář a doklad o zaplacení. Po vyřízení reklamace Vám budou peníze vráceny na účet vyplněný při reklamaci.

Vrácení kreditu
Pokud jste obdarovaný, můžete požadovat reklamaci formou vrácení kreditu. Pro řádnou reklamaci odešlete email na reklamace@stips.cz spolu s vyplněným formulářem. Nezapomeňte uvést číslo svého voucheru/dárkového certifikátu.

Formulář k stáhnutí:
- Reklamační formulář (word)
- Reklamační formulář (pdf)